Holley Sniper EFI VS Perussäädetty kaasari veto 1:
Pienen säätämisen jälkeen päästiin vetämään ruiskulla täysveto ja tulos oli jokseenkin yllättävä, teho sekä vääntökäyrät eivät poikenneet kaasarista kuin muutamalla hevosvoimalla vaikka ruiskua ei oltu vielä hiottu täydelliseksi korkeilla kierroksilla/kuormituksilla.
Tässävaiheessa oli jo selvää että moottori käy huomattavasti parempaa tyhjäkäyntiä matalammalla pakolämmöllä ja todella pienellä polttoaineenkulutuksella verrattuna kaasariin. Myös käyntiääni muilla kierrosalueilla oli miellyttävämmän kuuloista korviin.
Holley Sniper EFI VS Perussäädetty kaasari veto 2:
Moottori lähti käymään kuin palmun alta ei minkäänlaisia ongelmia tyhjäkäynti tasainen 750rpm ja mukavan kuuloinen käyntiääni kuunnella.
Tästä lähdettiin vetämään toista täysvetoa tietäen että ruisku on paremmin kohdillaan kuin ensimmäisessä vedossa. Vääntö pysyi tällä vedolla täysin samana, maksimitehoja tuli +10HV lisää ja pieniä parannuksia oli huomattavissa koko käyrän alueella.
Yhteenvetona voidaan todeta että jos olet kyllästynyt käynnistysongelmiin, jakajan pyöritykseen ennakon säätämiseksi, huonoon tyhjäkäyntiin, älyttömään bensankulutukseen tai kaasarin avaamiseen suuttimien vaihtamiseksi on Holley Sniper edullinen ja toimiva ratkaisu.
Holley Sniper EFI nyt saatavilla Kivinummiracing.fi valmiiksi asennettuna uusiin crate moottoreihin sekä pelkkänä ruiskuna tai master kittinä johon kuuluu kaikki mitä tarvitset Sniperin asentamiseen omaan moottoriisi !
- Pulttaa kiinni kaasarin tilalle sopii single ja dual imusarjoihin
- ECU on Sniperin sisällä ei siis tarvitse vetää ylimääräisiä johtoja eikä ostella kalliita ohjainboxeja
- 4 Suuttiminen versio tukee 650 Hevosvoimaan asti ja tuleva 8 suuttiminen versio 1250 Hevosvoimaan
- Neljällä johdolla autoon kiinni, Akku +, Akku -, On/Off esim. virtalukosta sekä Kierrosluku esim. jakajalta
- Sisäänrakennettu regulaattori, ei tarvitse siis ostaa erillistä regua tai huolestua polttoaineen paineensäätämisestä
- Pystytään myös säätämään sytytystä/ennakkoa elektronisissa jakajissa sekä puolissa
- Sistältää värillisen touchpadin jolla säädetään haluttuja asetuksia ja voidaan jälkeenpäin käyttää mittaristona
- Asennus "Wizard" vastaat muutamaan peruskysymykseen moottoristasi (v6,v8/tilavuus/nokka-akseli jne) ja tietokone lataa peruskartan jolla moottorisi käynnistyy
- Käynnistymisen jälkeen ECU hoitaa kaiken säätämisen itse, sinun ei itse tarvitse tietää yhtään mitään ruiskujen säätämisestä
- Master Kit sisältää kaiken mitä tarvitset Sniperin asentamiseen autoosi
- Värivaihtoehdot Polished Aluminum, Black Ceramic (kuvassa) sekä Classic Gold