Sivulla useita moottoreita jotka löydät scrollaamalla alaspäin
Simuna Racing Engines & Transmissions
350 Crate Moottori
- Holley Sniper EFI Ruisku
- MSD HEI Jakaja & Tulpanjohdot
- 4-pulttinen lohko 2-osaisella takastefalla
- Valu kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Sisäisesti tasapainotettu
- Tako kiertokanget
- Valualumiini männät
- Puristussuhde 8.5:1
- Hydraulinen nokka-akseli (.450"/.460", 222 / 222 Duration @ 0.50" )
- Valurautakannet 76cc palotiloilla
- 1.940" Imuventtiili / 1.500" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 3/8" Studit
- 4-quart öljypohja
- Edelbrock EPS Imusarja
- Sopii -85 vuosimalliin asti
Moottori sisäänajettuna sekä ruisku perussäädettynä tehopenkissä
322HV @ 5200RPM
490NM @ 4000RPM
350cid Crate Moottori
- 4-pulttinen lohko 2-osaisella takastefalla
- Valurauta kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Sisäisesti tasapainotettu
- LT1/LT4 Kiertokanget
- Valualumiini männät
- Puristussuhde 8.5:1
- Hydraulinen nokka-akseli (.383"/.401", 194 / 202 Duration @ 0.50" )
- Valurautakannet 76cc palotiloilla
- 1.940" Imuventtiili / 1.500" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 3/8" Studit
- 4-quart öljypohja
- Edelbrock EPS Imusarja
- Sopii -85 vm asti
Dynossa sisäänajettu
276HV @ 4300RPM
480NM @ 3300RPM
350cid Deluxe Crate Moottori
- 4-pulttinen lohko 1-osaisella takastefalla
- Takoteräs kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Ulkoisesti tasapainotettu
- Powdered metal Kiertokanget
- Hypereutectic männät
- Puristussuhde 9.6:1
- Hydraulinen rulla nokka-akseli (.474"/.510", 208 / 221 Duration @ 0.50" )
- Fast Burn alumiinikannet 62cc palotiloilla
- 2.000" Imuventtiili / 1.550" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 4-quart öljypohja
- Holley 670CFM kaasari
- Alumiininen imusarja
- GM HEI jakaja
- Dampperi & Vetolevy
385HV @ 5600RPM
549NM @ 3600RPM